Beginning - Angels within me - Blog.hr
20.06.2008.
Beginning
Otvorila sam oči.Svijet se pojavio preda mnom.Soba se ocrtavala kao svako jutro.Ustala sa se te tmurno odšetala do kupaonice.Sama pojava mog lika na ogledalu mi se smučila.Da se bar mogu zamijeniti sa nekim.Da bar mogu izaći iz svoje kože.Da se bar nikad ne ustanem,ne probudim…
I naravno kao svako jutro iz tih misli me trgnulo mamino dozivanje.
Mama:-Lana,doručak!!!
Ja:-Eto me.
Šta sam mogla uraditi nego poslušati to biće u prizemlju.Spremila sam se što sam najbolje mogla i sišla niz stepenice.Stolnjak je kao i obično bio u skladu sa bojom kuhinje-blago žuta;pluća su mi se stegla.Nestalo mi je daha.Svijetle boje nisu moj stil.Previše svjetla.Sjela sam.
Mama:-Kako si spavala,draga?
Ja:-Uredu,kao obično.
Mama(stavljajući prepečenac na stol):-Danas ti je prvi dan.
Ja:-Mama,pa znaš da je.I molim te da me ne pokušavaš odgovoriti od premještanja škole.
Mama:-Ali draga,i dalje možeš ići u Haeistings.Zbilja nije potrebno da prelaziš na Cross Akademiju.Naša selidba ti ne smije biti razlog da ideš u najblizu privatnu školu u Japanu.Nije baš na vrhu svijetske klase.A možemo ti priuštiti bolje.
Ja:-Majko,prilagodit ću se.Ionako nisam nikad bila razgovorljivo biće.Pretrpit ću taj gubitak.
Mama:-Ali,draga…
Nisam više mogla slušati njezina zanovijetanja i nagovaranja na povratak u Hogwarts.Pokupila sam se u sobu ostavljajući svoj napola pojedeni prepečenac na stolu.
Naime,moj otac,koji skoro nikad nije doma,dobio je novi posao u Japanu,a majka i ja smo se preselili sa njim.Moj brat,koji je u svađi sa roditeljima,sa zadovoljstvom je dočekao njihov odlazak.Meni je teško pala ta odvojenost od brata jer mi roditelji ne mogu zabraniti da ga viđam,a čak i da su mi zabrane,ne bi me spriječiti.
Napokon,moja soba.Jedino utočiste na ovom svijetu.Ta soba blage ljubičaste boje dozvoljavala mi je da budem ja.Krevet na jednoj strani sa ružičastim plahtama.Jedina svijetla boja koja me ne duši,kao ni ljubičasta i plava.Radni stol prepun pisama mog brata.Roditeljima je zabranjeno ući u nju.Jedino mjesto bez utjecaja vanjskog svijeta.
Uhvatila sam se spremati.Nisam žurila jer je tek bilo 7 sati,a vlak ide tek u 11 sati.Kolodvor nije daleko,a taxi su brzi.
Prva stvar,spremiti pisma.Nisam niti jedno bacila niti neću.Nosim ih sa sobom.Nema šanse da ih ostavim ovim ljudima u ovoj kući.Ne vjerujem nikome.Pogledala sam kompjuter u nadi njegove poruke.Ali ne,nema niti jednog e-maila.Čini mi se da je vječnost prošla od našeg zadnjeg razgovora,prije dva tjedna.On i moj brat,jedni razlozi koji me živom drže.Ali uskoro patnja će prestati.Vidjet ću ga danas u vlaku.Idemo skupa.
Prešla sam na odjeću.Ne,nisam darker,al volim nositi crnu u kombinaciji sa ljubičastom,plavom i ružičastom.Sreća mojih roditelja je ta da nisam zahtjevna što se tiče odjeće.Nosim sve što mi kupe.Dobro pa znaju moj ukus i nikad ga ne fulaju.Mislim da je to jedan razlog zašto volim ova bića koje zovem roditeljima.Podnose me bez ijedne pogrdne riječi.Možda,možda im jednom zahvalim na ovome.
Gotova sam.Koferi su puni svim mojim stvarima.Već je 9 sati.Odlutala sam u mislima.Vrijeme je za polazak.
Malo po malo spustila sam kovčege niz stepenice.Majka ih je uzela te polako odnijela u naručeni taxi.Vratila sam se u sobu po svoju torbu.U njoj su mi najvažnije stvari:MP4,mali kopletić make-upa naravno,bratova pisma.Uzela sam torbu u ruke i krenula.Zaustavilo me nečije hukanje…Naravno,Nara me spriječio.Ne mogu vjerovati da sam zamalo zaboravila na biće zaslužno za sva ona bratova pisma.Prelazilo je kontinente.Došla sam mu do krletke.Pogledao me svojim plavim očima,jedan od razloga zašto volim plavu.Provukla sam ruku kroz vrata krletke i pomilovala ga po vratu.
Ja:-Ne mogu vjerovati da sam te zamalo zaboravila nakon svega što si uradio za mene ovo ljeto.Možeš li mi oprostiti?
Njegov lagani ugriz mog prsta je potvrdan odgovor.Sa smiješkom sam izvukla ruku i uzela krletku.Krenula sam.Okrenuh se na vratima da zadnji put pogledam ovu sobu.Sad mi se činila toliko primamljivom da je nisam htjela napustiti.Samo sam htjela leći na krevet i zaustaviti vrijeme.Ali ne,to ne mogu.Zatvorivši vrata požurila sam niz stepenice.Uletih u taxi.Sreća pa se taxist nije obazirao na Naru.Brzo je išao,baš onako kako volim.Iz predgrađa smo prelazili u malo naseljeniji dio Tokyja.Kuće su zamijenile zgrade.Ne idemo daleko,tek jedno sat vremena vožnje.Brzina taxija mi je pomogla.Nisam imala vremena ni pogledati život na ulici.Presavršeno.
Zaustavili smo se.Pogled mi se odvojio od prozora i okrenuo prema suprotnoj strani.Tu je stajala stanica u svoj svojoj slavi;velika i staklena.Bolo je u oči.
Izašle smo te iznijele prtljagu.Znala sam točno gdje trebam ići jer mi je on to objasnio.Majka je ostala zatečena mojim znanjem.Jedino moje objašnjenje je bilo:-Raspitala sam se.
Stara vrata čistača već zašla u starosti.Primijetila sam putnike koji su se čudili mojoj majci i meni.Uređene žene stoje pred ovakvim vratima kao da su od zlata.Moj pogled je otjerao njihov.Uvjerivši se da nema nikog uokolo uzela sam majku za ruku i uvela u sobu iza tih vrata.Čim su se vrata zatvorila za nama,buka se stvorila.Ne volim buku.Volim mir i tišinu.Vlak je stajao pred nama.Očekivala sam neku zvijer il barem malo bolji vlak od onog u Engleskoj koji vodi za Haeistings,ali moja očekivanja su propala.Vlak je bio isti,potpuno isti.Nije me bilo briga za izgled vlaka.Prebirala sam brzim pogledom lica u gomili u nadi da ću naići na ono koje tražim.Povukla sam majku.Čuđenje u njezinim očima nije nestajalo,ali ja nisam marila za to.Tražila sam ga.Gurala se kroz gomilu.Ljudi su se durili,al nisam se obazirala na to.U daljini se pojavi specifična smeđa kratka kosa sa visokim vlasnikom.Požurila sam.Ime je izletilo sa mojih usana:-Tame!!
Smeđokoso biće napravi okret.Zlatne oči me pogledaše i raširiše u veliki osmjeh.Povukla sam majku za sobom.Došla sam do njega.Moje lice potrage postalo je lice smijeha.Zastala sam i unijela mu se pogledom u oči.Uzvratio je još većim osmijehim.
Tam:-Vidim da si me uspjela prepoznati među ovom gomilo.
Ja:-Nije bilo teško.Jedini si visok ovdje.
Tam:-Je li to kompliment ili šala?
Ja:-Dajem tebi da saznaš.
Zagonetno se nasmjesio.
Tam:-A tko je ova dama?
Tek sam tad postala svjesna majčine ruke u mojoj.
Ja:-Majko ovo je Tam Drown.Tame ovo je moja majka,Aundy.
Tam:-Drago mi je.
Mama:-Znači ti si taj Tam o kojem moja kći cijelo ljeto bruji.Zadovoljstvo mi je.
Tam:-Nije valjda rekla nešto ružno?
Mama:-Ako smatrate hvaljenja na svoje ime ružnim,daću sve od sebe da to promijenimo.
Pogledao me upitnim pogledom sa malim podrugljivim smiješkom.Okrenula sam glavu da ne vidi naglo crvenilo na mojem licu.
Oglasila se sirena vlaka.
Mama:-Mislim da je vrijeme da idem.Draga…
Stala je predam i zagrlila me.Unijela je toliko osjećaja.Morala sam joj uzvratiti.Nisam znala da je ovako osjećajno biće.Ako ikad mognem provest ću sa njom mnogo više vremena nego inače.
Odvojila se.
Mama:-Čuvajte se.Tame,molim te,čuvaj moju malu djevojčicu.
Tam:-Gospođo,bit će mi zadovoljstvo.
Okrenula se i nestala u gužvi.Ta žena.Nedostaje mi već.
Tam:-Hoćemo li?
Okrenula sam se prema njemu.Stajao je na ulazu u vlak,jednom ruko držeći se za štangu dok je drugu pružio meni.Prihvatila sam je.

13:41 - Komentiraj ( 15 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

0

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Intro
Dođi,sanjaru,dođi.Uskoro ćeš svjedočiti stvarima koje samo spavači i vračevi vide.Popni se na vjetar i pusti da te nosi-da,brz je to i strašan plemeniti jahaći konj,ali čekaju nas milje i milje puta,a noć je kratka.
Tad Williams;Sjenovita međa,1. dio


--------------------------------------

Radnja priče se događa u Japanu….(koji pocetak xD)
nemojte mi zamjeriti al mi je ta država zakon....
sviđa mi se njezina povijest o kojoj ne znam mnogo ali me opet na neki svoj način privlači….
također razlog zašto sam je uzela je moja sklonost prema anime-u….
čak su mi i likovi anime….
ugl nisam smislila cijelu radnju jer mi je prvi dio došao iznenada dok sam pokušala popraviti staru priču….
počela sam bez ičega jedino je uz mene bio prvi dio i sad sam vec polako počela krojiti dalje….
mozda nešto i ispadne od ovoga….

ovim putem se želim zahvaliti:
Dori što mi je napravila prvi dizajn izlagajući se opasnosti da je tata ne uhvati za računalom….
Samy jer je redovito morim da mi neš pomogne oko bloga što ona super uradi iako smatram da je vec počela šiziti….
Niki jer toliko hvali moj nepoznati talent pisanja da mi je muka i za svoj govori da ga nema….nix uvelike se varaš….i još dodajem zahvalu na treci dizajn ovog bloga....velika hvala!!!
Manziju jer mi je dao inspiraciju kakvu jos nisam dozivjela….bez tebe ne bi bilo isto...volim te onii-sama :D
grupi Within Temptation bez koje ova priča ne bi bila ista….
i spisateljicama Anne Rice i Stephenie Meyer zbog kojih imam ovaj stil pisanja….


što se tice bloga....
lijepo bih vas zamolila da ne pišete tonu kommentara od jedne rečenice....
nece vjerovati ali iritira....
radije sve lijepo stavite u jedan pregledan komentar a ne sve rastrkano u njih 5....
ako vam je u cilju ocrniti priču onda radije ne čitajte....
ovo je moj stil i opis mojih osjećaja pa bih molila da se suzdržite od toga....

hvala na citanju...

Free Site Counter
Free Site Counter


The Cross
Lana Mundrell
Prije živjela u Engleskoj u malom gradiću u sredini i pohađala Haeistings.Preselila sam se u Japan u Tokyo jer je moj otac dobio bolji posao.Napustila sam Haeistings,svoje prijatelje i svog brata te otišla za roditeljima.Upisala sam se na Cross Akademiju na sjeveru Japana koja se uvelike razlikuje od Haeistingsa.Tiha sam,povučena i u svojim mislima.Ponekad se toliko isključim iz ovog svijeta i zatočim u svojim mislima da me je teško vratiti.Jedini koji za sada u tome uspijeva je Tam Drown.Također volim mirna,tamna i svjetlošću svijeća obasjan prostor.More i stijene me vraćaju u život.Moj dolazak na Cross Akademiju mi je uvelike promijenio život.
Image and video hosting by TinyPic


Tam Drown
Prva osoba koju sam upoznala u novoj zemlji.Vratila mi je onaj izgubljeni dio mene iako to još ne zna.Njegova pojava vraća svakoj osobi nešto izgubljeno jer zrači zaraznim optimizmom.Iznimno lijep te se cure lijepe za njega.Prefekt na drugoj godini.Zbog mog dolaska na Cross Akademiju život ce mu se promijeniti.
Image and video hosting by TinyPic


Raven Evangeline Willow
Prva osoba osim Tama s kojom mogu razgovarati.Na mojoj godini.Kao većina učenika na akademiji ističe se svojom ljepotom; visoka, mršava,ruzicaste kose,zgodna,bijede kože,vječno u crnoj i svakoj mogucoj tamnoj boji.Na prvi pogled umišljena jer se tako čini svaka lijepa osoba,ali je odlična kad se bolje upozna zapravo je zabavna,može mnogo pričati,malo prebrzo plane,osjećajna iako to prikriva.Predala je svoje srce jednoj osobi al se boji biti povrijeđena te pokušava naći načina da mu to pokaže.Jedna od osoba koja skriva tajnu akademije.
Image and video hosting by TinyPic


Akatsuki Podolski
Zgodan,prelijep,šarmantan,umišljen,playboy.Ovo je temelj njegovih osobina i u mnogim očima njegov karakter se temelji na ovome.Naravno,ispod te površine skriva se potpuno drugačija osoba.Zapravo je zabavan i ubitačno djetinjast za svoje godine.Jedino zbog čega cure padaju na njega je njegov izgled i strastvene oči.Napomijem da je naporan u nekim situacijama al zna biti od koristi.Iako ga mnoge cure okružuju on se odredio za jednu koja ga nikada niej tako gledala te daje sve od sebe da joj pristupi al na krivi način.Također spada u osobe koja ima tajnu.
Image and video hosting by TinyPic


Maggie Larkins
Image and video hosting by TinyPic


All I Need

Angels