The Promise - Angels within me - Blog.hr
19.09.2008.
The Promise
Ja:-Oprostite,da li ste vidjeli prefekta sa druge godine?Ne?Ok,hvala.
Trčala sam kroz akademiju nadajući se da ću uhvatiti Tama,a usput sam pitala skoro svakog tko je naišao da ga slučajno nije vidio.Lutala sam hodnicima,zavirivala u svaku otvorenu učionicu,gledala u mračnim kutovima,iza stupova,u blagovaonici,knjižari ali njega nigdje nije bilo.Vrijeme je brzo prošlo,već se spustila noć.Htjela sam odustati.Bila sam previše umorna.Čak i dok sam se vraćala u spavaonicu provjerava sam svaki zatamnjeni kutak,za svaku visoku osobu smatrala sam da je on.
Napokon,odlučila sam krenuti na neizbježno.Otići ću do spavaonice druge godine.Samo da bude tamo i na sigurnom.
Stube su se uvijale u krug kao i kod svake spavaonice.Stariji učenici su prolazili pokraj mene i dobacili začuđeni pogled.Da,znam šta su se pitali:“Šta ova mala radi ovdje?“,ali pokušavala sam gledati samo pravo.Ubrzo,pojavila sam se pred njihovim vratima.Bila su zatvorena,ali su se čuli glasovi.Nadala sam se da je jedan od njih pripada Tamu.Nisam još htjela ući iz glupog razloga.Prikupljala sam hrabrosti.Čudila sam se da mi je to i potrebno,jer za Tama bih ruku u vatru stavila.
Ja:-Još malo…Još samo minut…Još samo malo…
BUM!!
Ja:-Auć!!E pazi kuda ideš!!
-A ti pazi kuda stojiš.I zašto tu stojiš ikako?
Još sam trljala bolno mjesto dok sam ga gledala.Visok,plav,zgodan.Svršen.
Ja:-Akatsuki,ja…
Akatsuki:-O,e Lana,nisam znao da si ti.Jel sve OK?
Ja:-Sve je ok osim mjesta na kojem su me vrata bubnula.Mogao bi ih malo lakše otvarati.
Akatsuki:-A ti bi mogla stajati negdje drugdje osim pred vratima druge godine.Šta si uopće i radila ovdje?
Ja:-Tražim Tama,prefekta sa svoje godine.Znaš ga?
Akatsuki:-Gle,nisam nisam idiot da ne znam ljude sa svoje godine,a Tama zna pola akademije.
Ja:-Ok,nisu mi sad potrebne te informacije već mi je potreban Tam.Si ga vidio možda?
Akatsuki:-Nisam odavno.Mislim nije bio na tri zadnja predavanja danas,a rijetko da ih propušta,čak nikad.I ja sam se malo zabrinuo.
Ja:-A prije toga?Je li išta rekao?
Akatsuki:-Hmm…
Čekala sam.
Akatsuki:-Hmm…
Čekala i dalje.
Akatsuki:-Hmm…
Ja:-Jel to „Hmm“ zbilja potrebno?!Znaš li ili ne znaš?
Akatsuki:-Ček još tren da si prevrtim dan u glavi.
Čekala sam i počela se živcirati.
Akatsuki:-Ah,da.
Ja:-Napokon!!!
Akatsuki:-Ne prekidaj.Uglavnom,jutros nije bio baš neke volje.Nisam znao zašto jer mi ništa nije ni govorio.A kada je zazvonilo nije krenuo prema kabinetu već u potpuno suprotnom smjeru.Pitao sam ga gdje će,a on mi je jednostavno odgovorio da si ide razvjetriti misli.I to je sve što sam čuo od njega.
Ja:-Aaa,hvala puno.Ok,mislim da bi to bilo sve.
Akatsuki:-Znaš gdje je?
Ja:-Da,mislim da znam.
Akatsuki:-Super!Samo kada ga sretneš reci mu da njegov položaj prefekta visi na niti.To bi ga trebalo trgnuti.E,i da.Pozdravi Rav od mene.Hoćeš?
Ja:-Ha?A,a,budem.
Zadnjih nekoliko njegovih riječi nisam ni čula.Pretraživala sam u mislima sva mjesta na kojima nisam bila gdje bi Tam mogao biti.Silazila sam niz stube,gurnula po kojeg starijeg učenika(„Eee,pazi malo!!!“),ali nisam se zaustavljala.Tada mi je sinulo mjesto gdje bi on mogao biti.Kako sam bila glupa.To je trebalo biti prvo mjesto koje sam trebala obići.Moji koraci udarali su od pod velikog hodnika obasjanog mjesečinom.Hodnik je bio skoro prazan osim nekoliko učenika koji su se vraćali u svoje spavaonice.
Još malo,još samo malo i tu je.Još nekoliko koraka.Skrenula sam iz hodnika u peta desna vrata prije velikih vrata blagovaonice.Bila su otključana.Znala sam da je tu.Ova vrata su većinom pod ključem.Rav i ja bi smo ih znali potiho provaljivati kada smo htjeli odmora.Ušla sam.Val hladnoće se bacio na mene,ali znala sam da ovo nije ništa već još samo jedan hodnik.Male baklje su slabo osvjetljavale prostor.Trčala sam dalje.Postajalo je hladnije.Počela sam osjećati laganu hladnoću,ali nisam bila ništa sporija.Ubrzo,kraj hodnika se nazirao.U daljini vidjelo se bijelo svjetlo.Približavala sam mu se.Raslo je.Hladnoća je jačala.Nisam se obazirala.Trčala sam.Staklena vrata se prikazaše preda mnom.Kratko se zaustavim i naglo povučem kvaku.Hladni vjetar mi je zavijorio kosu.
Ja:-TAME!!!
Prilika je stajala naslonjena na rešetku balkona.Kosa joj se vijorila uz vjetar.Pogledom je gledala u uzburkano more.Nije se okrenula kad sam je zazvala imenom.Polako sam mu prišla.Prve pahuljice kiše topile su mi se na licu.Nisam se obazirala ni na onaj po kojem sam hodala.Polako i oprezno sam mu se približavala.Iako je snijeg šuštao pod mojih koracima on ga nije čuo.Prilazila sam sve bliže i bliže.Još samo jedan korak,jedan pokret noge i stajat ću uz njega.Da,još samo malo i otkrit ću problem.
Napokon,stala sam pored njega.Naslonih se na ogradu balkona i uradih što i on.Pogledom sam prelazila olujnim morem.Nije me toliko u ovom trenutku zanimalo koliko Tam.
Ja:-Koliko si već ovdje?
Tam:-Ne dugo.
Ja:-Akatsuki mi je rekao da nisi bio na većini satova.
Tam(smiješeći se):-Aki.Šta on neće sve reći.Zašto si me tražila?
Ja:-Zašto si se ti onako okrenuo od mene?
Tam:-Zašto te zanima?
Ja:-Zašto si se okrenuo od mene?!
Glas mi se čuo kroz oluju.Pogledao me zapanjenim očima.
Tam:-Gle,trenutno nisam dobro.Nešto se dogodilo što nisam planirao i nisam očekivao.
Ja:-Šta?
Tam:-Nije važno.
Ja:-Znaš da je važno!Reci mi,molim te.
Htjela sam mu uzeti ruku i reći da će sve biti u redu,ali bila je prohladna.Nije to bila hladnoća od ovog hladnog vremena i snježnih pahuljica.Bila je hladnija.Nikad nije bio ovoliko hladan.Još sam se sjećala našeg prvog dolaska na akademiju i njegove tople ruke.Ovo me je prepalo.Uzmaknula sam ruku.Pogledala sam ga zabrinutim pogledom.Nije dizao glavu.Znala sam da nešto nije uredu.Nešto zbilja nije uredu.
Ja:-Tam,zašto si ovako hladan?
I dalje je pognute glave gledao u more pod nama.
Ja:-Tame?
Tam:-Bolest.Posebna vrsta.
Ja:-Koja?
Tam:-Komplicirana i neshvatljiva.Nisam znao da postoji ikako dok se nisu počeli simptomi pojavljivati.
Ja:-Hladna koža?
Klimnuo je.
Tam:-I još nešto.Nešto što ne mogu prihvatiti.Što neću da prihvatim.
Ja:-Ali šta?
Uzeo me za ruku i nasmijao se.
Tam:-Ma nije važno.Samo oprosti zbog onog ponašanja.
Ja:-Ma hajde.Da sam prije znala šta ti je…
Tam:-Prijatelji?
Ja:-Uvijek i zauvijek.
Povukla sam ga sebi u zagrljaj.Svaka stanica tijela mi se ledila na dodir njegovog.Hladan dodir njegove kože prodirao je kroz tkaninu.Nisam htjela da me to odbaci od njega.Značio mi je više od hladne kože.Našla sam se u ledenom zagrljaju.Njegove ledene ruke obujmile su me oko leđa.Počela sam se tresti.Osjetio je te se odmakao.
Tam:-Hajde,i onako ti je hladno.
Uzeo me je za ruku.Išla sam polako iza njega.Nisam se mogla suzdržati.
Bacila sam mu se na leđa i zagrlila ga.Ostao je bez daha.
Tam:-Lana…
Ja:-Obećaješ?Uvijek i zauvijek?Usprkos svemu?
Oklijevao je.
Ja:-Tame…
Tam:-Ja…Naravno.Uvijek i zauvijek.(tiho govoreći)Usprkos svemu.



********
mozda budem jos nes trebala doraditi al ovo je za sada sve ^_^
ok sam da se ne zbunite....
radnja od proslog i pretproslog posta nije dan razmaka vec neko vrijeme....
ispiracam se sto nisam napisala na tom postu ^_^''''
11:45 - Komentiraj ( 3 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

0

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Intro
Dođi,sanjaru,dođi.Uskoro ćeš svjedočiti stvarima koje samo spavači i vračevi vide.Popni se na vjetar i pusti da te nosi-da,brz je to i strašan plemeniti jahaći konj,ali čekaju nas milje i milje puta,a noć je kratka.
Tad Williams;Sjenovita međa,1. dio


--------------------------------------

Radnja priče se događa u Japanu….(koji pocetak xD)
nemojte mi zamjeriti al mi je ta država zakon....
sviđa mi se njezina povijest o kojoj ne znam mnogo ali me opet na neki svoj način privlači….
također razlog zašto sam je uzela je moja sklonost prema anime-u….
čak su mi i likovi anime….
ugl nisam smislila cijelu radnju jer mi je prvi dio došao iznenada dok sam pokušala popraviti staru priču….
počela sam bez ičega jedino je uz mene bio prvi dio i sad sam vec polako počela krojiti dalje….
mozda nešto i ispadne od ovoga….

ovim putem se želim zahvaliti:
Dori što mi je napravila prvi dizajn izlagajući se opasnosti da je tata ne uhvati za računalom….
Samy jer je redovito morim da mi neš pomogne oko bloga što ona super uradi iako smatram da je vec počela šiziti….
Niki jer toliko hvali moj nepoznati talent pisanja da mi je muka i za svoj govori da ga nema….nix uvelike se varaš….i još dodajem zahvalu na treci dizajn ovog bloga....velika hvala!!!
Manziju jer mi je dao inspiraciju kakvu jos nisam dozivjela….bez tebe ne bi bilo isto...volim te onii-sama :D
grupi Within Temptation bez koje ova priča ne bi bila ista….
i spisateljicama Anne Rice i Stephenie Meyer zbog kojih imam ovaj stil pisanja….


što se tice bloga....
lijepo bih vas zamolila da ne pišete tonu kommentara od jedne rečenice....
nece vjerovati ali iritira....
radije sve lijepo stavite u jedan pregledan komentar a ne sve rastrkano u njih 5....
ako vam je u cilju ocrniti priču onda radije ne čitajte....
ovo je moj stil i opis mojih osjećaja pa bih molila da se suzdržite od toga....

hvala na citanju...

Free Site Counter
Free Site Counter


The Cross
Lana Mundrell
Prije živjela u Engleskoj u malom gradiću u sredini i pohađala Haeistings.Preselila sam se u Japan u Tokyo jer je moj otac dobio bolji posao.Napustila sam Haeistings,svoje prijatelje i svog brata te otišla za roditeljima.Upisala sam se na Cross Akademiju na sjeveru Japana koja se uvelike razlikuje od Haeistingsa.Tiha sam,povučena i u svojim mislima.Ponekad se toliko isključim iz ovog svijeta i zatočim u svojim mislima da me je teško vratiti.Jedini koji za sada u tome uspijeva je Tam Drown.Također volim mirna,tamna i svjetlošću svijeća obasjan prostor.More i stijene me vraćaju u život.Moj dolazak na Cross Akademiju mi je uvelike promijenio život.
Image and video hosting by TinyPic


Tam Drown
Prva osoba koju sam upoznala u novoj zemlji.Vratila mi je onaj izgubljeni dio mene iako to još ne zna.Njegova pojava vraća svakoj osobi nešto izgubljeno jer zrači zaraznim optimizmom.Iznimno lijep te se cure lijepe za njega.Prefekt na drugoj godini.Zbog mog dolaska na Cross Akademiju život ce mu se promijeniti.
Image and video hosting by TinyPic


Raven Evangeline Willow
Prva osoba osim Tama s kojom mogu razgovarati.Na mojoj godini.Kao većina učenika na akademiji ističe se svojom ljepotom; visoka, mršava,ruzicaste kose,zgodna,bijede kože,vječno u crnoj i svakoj mogucoj tamnoj boji.Na prvi pogled umišljena jer se tako čini svaka lijepa osoba,ali je odlična kad se bolje upozna zapravo je zabavna,može mnogo pričati,malo prebrzo plane,osjećajna iako to prikriva.Predala je svoje srce jednoj osobi al se boji biti povrijeđena te pokušava naći načina da mu to pokaže.Jedna od osoba koja skriva tajnu akademije.
Image and video hosting by TinyPic


Akatsuki Podolski
Zgodan,prelijep,šarmantan,umišljen,playboy.Ovo je temelj njegovih osobina i u mnogim očima njegov karakter se temelji na ovome.Naravno,ispod te površine skriva se potpuno drugačija osoba.Zapravo je zabavan i ubitačno djetinjast za svoje godine.Jedino zbog čega cure padaju na njega je njegov izgled i strastvene oči.Napomijem da je naporan u nekim situacijama al zna biti od koristi.Iako ga mnoge cure okružuju on se odredio za jednu koja ga nikada niej tako gledala te daje sve od sebe da joj pristupi al na krivi način.Također spada u osobe koja ima tajnu.
Image and video hosting by TinyPic


Maggie Larkins
Image and video hosting by TinyPic


All I Need

Angels