See who I am - Angels within me - Blog.hr
05.10.2008.
See who I am
Vani je bjesnila oluja.
Prosinac se nadvio nad Japan,a sa sjevera Hokkaida ionako nije nikada ni silazio.Snijeg je padao iz dana u dan,nagomilavajući se i stvarajući naslage.Svo bilje bijaše odjeveno u bijeli kaput te slatko snivalo pod njim.Sunce već mjesec dana nije izvirivalo svoje lice skriveno iza sivih oblaka.Čovjek bi se upitao da li ga više i ima,da li još plovi nebom.Nekako je i bilo ljepše bez njega.
Tamova bolest se nije ni povlačila ni rasla već je jednostavno ostala na meni jedinom prepoznatljivom simptomu da je tu,a to bijaše njegova ledena koža.Postajao je bljeđi,ali sam zaključila da je tome uzrok nedostatak Sunca.U nekim trenucima kada bih ga zatekla u tami,pomislila bih da preda mnom stoji duh,a ne osoba od krvi i mesa.Jedino su mu oči ostale iste;jak pogled,vatra u očima se nije mijenjala.Usprkos svemu,za mene je ostao isti.Nije se mijenjao a oči su ga odavale.Bila sam zahvalna na tome.Nije mi ništa govorio o toj bolesti.Sve što je rekao jest da je neočekivano došla,da za njezino postojanje nije znao te da mu neće proći dok ne umre.Uvijek bih se lecnula za zadnju riječ.Nisam znala koliko mu je vremena ostalo,a najviše sam se bojala da će prebrzo doći.Nisam još bila spremna izgubiti ga,a ni pitati ga kada će…pa kada će se to dogoditi.Ionako sam sumnjala da bi mi odgovorio čak i da zna odgovor.Pretvarao se kao da je nema.Nisam znala da li je to zbog njegove glupe osobnosti ili zbog osobnosti bolesnika.Ponekad pomislim da sam se više brinula za njego što je on sam za sebe.Samo da ostane.

Ja:-E,Rav,zanima me nešto.
Rav:-Aham?
Ležala je na mom krevetu i nešto škrabala dok sam ja listala knjigu sjedeći naslonjena na rub kreveta.
Ja:-Da li ima nešto između tebe i Akatsukija?
Prestala je škrabati i pogledala me.
Rav:-Zašto te zanima?
Ja:-Pa,po školi kruže glasine već neko vrijeme da ste skupa.
Rav:-Nije istina.
Nastavila je škrabati.
Rav:-Mi nismo skupa.Mi smo prijatelji sa povlasticama.
Uputila mi je smiješak.Dignula sam obrvu.
Ja:-Povlasticama?
Rav(smiješeći se):-Da.Umm,kako da ti to objasnim.
Okrenula se na leđa.
Rav:-To ti nije klasična veza gdje je varanje strogo zabranjeno iako se naravno u većine događa.Ako si sa jednim,ne bi bilo uredu da te vide sa drugim jer si odmah kurva.Ali,u vezi prijatelji-sa-povlasticama možeš raditi šta god hoćes,biti s kim hoćeš,ukratko varanje je dopustivo sa obje strane.Nitko te ne može proglasiti kurvom usprkos svim glasinama jer te viđaju sa više ljudi i napominjem da nije određen spol.
Pogodih je knjigom.
Rav:-Tako i jeste.I ne mlataraj sa tom stvari uokolo,više ćeš koristi imati ako učiš iz nje.Uglavnom,to je odmah očito tko su prijatelji s povlasticama jer najviše vise skupa al opet vise i sa drugim ljudima. Ali uvijek ti ta osoba mora biti prva na listi pa tek onda gomilaj ostale.Kapiš?
Trebalo mi je vremena da mi mozak upije navalu njezinih informacija.Sve je izgovorila u jednom dahu.Imala sam osjećaj da joj ovo nije prvo pojašnjavanje pojma prijatelji-sa-povlasticama.
Ja:-Valjda.Al sam sigurna da se neću naći u toj situaciji.
Frknula je.
Ja:-I ti i Akatsuki ste u tim vodama?
Rav:-Da.
Ja:-Koliko već?
Rav:-Možda jedno tjedan-dva.
Ja:-I ne smetati što on može biti sa drugim curama?
Stanka.
Rav:-Ne.
Ja:-Zbilja?
Stanka.
Rav:-Pa,ne mogu mu braniti,a ionako imam i ja drugih tako da smo kvit.
Ja:-A da idete zaozbiljno?
Uprla je u mene pogled ti-to-ozbiljno.
Rav:-Ne,ne bismo uspjeli,a ionako ovako mi paše.
Ja:-Sigurno?
Rav:-Ne dovodi me u neizvjesnost.Sve sam ti rekla.A i bolje je meni nego tebi.
Zbunila sam se.
Ja:-Kako to misliš?
Rav:-Pa,sve u svemu,čini se da glasine o meni i Akiju nisu jedine.
Ja(tiho):-Akiju.Pih.
Rav(praveći se da govori o dečku iz snova):-Trenutno su in glasine o tebi i prelijepom prefektu sa druge godine,blijede puti,smeđe kose i zlaćenih očiju koje tope otope svaki pogled.Aaaa.
Ja:-Ček,ček,ček malo.O kome?!
Rav:-O,čovječe.Pa o tebi i Tamu.Zar ne možeš shvatiti.
Nastupio je trenutak tišine.
Ja:-Hahahahahahahaha!!!!Dobra šala,Raven,dobra šala.Ovo još nisam čula.
Rav:-Nisam rekla da je šala.
Smijeh mi je zamro dok su njegov jedini vidljivi znak bio osmijeh koji je ostavio na mom licu.
Ja:-Zbilja?
Rav:-Kruže glasine kako često provodite vrijeme skupa.Ono,odjednom nestanete i,naravno kakvi su ljudi,odmah pomisle da se tu nešto muti.
Ja:-Raven,da li si svjesna šta si upravo rekla?Spojila si nespojivo!
Rav:-Gle,ne moraš svoje živce na mene istresati.Samo sam htjela da saznaš od mene nego od drugih jer mislim da oni nisu spremni za tvoju navalu bijesa.Hh.
Ja:-Šta bi to trebalo značiti?!Da se često ljutim?!
Rav(smiješeći se):-Paa,ja ću vrlo rado o tome posvjedočiti.Zbilja si imala provala koje vrijedi spomenuti.Na primjer,kada si se okliznula na mokri pod i odletila.Ili kada smo se grudali pa te nismo mogli naći koliko su te izgudali da si se sa okolišem stopila.Ili…
Ja:-RAVEN!!!!!!!!!!!!!
Uzela sam jastuk i pogodila je lice.Pala je unazad.Ubrzo se odšamutila.
Rav:-Znači tako ćemo jel?Ipak primjenjujemo silu.
Zgrabila je drugi jastuk koji se ubrzo našao utisnut u moje lice.
Ja i Rav:-BOBRA JASTUCIMA!!!!!!!!
Perje je letjelo po sobi,posteljina se našla na podu razbacana,a ni knjige nisu prošle ništa bolje.Prevrnuli smo stolicu,stolnu lampu,jedan dio zavjese sa prozora,čak je i roba letala.Uzimali smo sve sto nam se našlo pod ruku,osim teških stvari.Uz perje soba mi se stopila sa okolišem vani.Bilo je predobro.
Zamahnula sam malim jastukom prema Raveninom licu.Jedan kraj joj je završio u ustima.Tako sam jako zamahnula da bi se trebala baciti u stranu,ali…taj kut koji joj se slučajno našao u ustima…tamo je i ostao dok je ostatak jastuka bilo u mojoj ruci.Čvrsto ga je držala stisnute čeljusti.Zaustavila sam se kao i ona.
Ja:-Raven…
Nevjerica se pojavila u mojim očima i u mom glasu.
Ja:-Šta je to bilo?
Izvadila ga je i nasmijala mi se nedužnim pogledom.
Rav:-E ovo ja zovem jak stisak.
Oči mi se nisu micale sa njezinih.
Rav:-U obitelji nam je.Ujak mi može bez problema zubima slomiti kokošiju kost.
I dalje je se smiješila.Tek tada sam postala svjesna njezine figure.Blijeda poput duha dok je vatra gorila u očima.Prozor mi je bio poznat.
Rav:-Ma daj,Lana,ak mi ne vjeruješ pitaj moje.Nemam ništa protiv.Samo nisam znala da mi je ovako snažan.Ovo je iznenađenje.
Ja:-Raven…da li si bolesna?
Zbunjeno me pogleda i podigne obrvu.
Rav:-Hahahahahahaha!!!Bolesna!!!Hahahaha!!!!Lana,zbilja si trebaš nabaviti dobar smisao za humor!!Ovo je staromodno!!Hahahahaha!!
Ja:-Ne šalim se.
Rav:-Ma kakva ti se bolest sad uvrtila u glavu.Nemam je.Hahahaha!!!Ovo su geni radili!!!A i odakle ti pade na pamet da imam bolest?
Ja:-Ma ništa.Zaboravi.
Vidjela je kakva sam te se i ona uozbiljila.
Rav:-Uredu.Hajde idemo ovo pospremiti.Soba ti je katastrofa.
Ja:-Hvala ti na pomoći što je ovakva završila.
Rav:-Pa znaš da na mene uvijek možeš računati oko takvih stvari.

Bacile smo se na krevet totalno umorne.
Rav:-Idući put zovemo više ljudi jer se i lakše pospremimo a i više se zabavimo.
Ja:-Ovo ti je jedna među tvojim rijetkim pametni.
Rav:-Šta bi to trebalo značiti?!Ma nemam snage za prepiranje.Nastavimo sutra,ok?
Ja:-Ok.
Ustala je se i pošla prema vratima.
Rav:-Laku noć.
Ja:-I tebi.
Otvori vrata i nestane iza njih.
Okrenula sam se na bok.Dan mi je prošao pred očima.Ništa me više nije zanimalo od onoga.Da li je slagala ili je i ona ima?Tu bolest kao u Tama.Zanimalo me,jako me je zanimalo.


*****
samo da napomenem niki da ce post posvecen tebi biti zadnji ili prezadnji =)
NIKA UBIT CU TE!!!!!!!!!!!!
22:46 - Komentiraj ( 9 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

0

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Intro
Dođi,sanjaru,dođi.Uskoro ćeš svjedočiti stvarima koje samo spavači i vračevi vide.Popni se na vjetar i pusti da te nosi-da,brz je to i strašan plemeniti jahaći konj,ali čekaju nas milje i milje puta,a noć je kratka.
Tad Williams;Sjenovita međa,1. dio


--------------------------------------

Radnja priče se događa u Japanu….(koji pocetak xD)
nemojte mi zamjeriti al mi je ta država zakon....
sviđa mi se njezina povijest o kojoj ne znam mnogo ali me opet na neki svoj način privlači….
također razlog zašto sam je uzela je moja sklonost prema anime-u….
čak su mi i likovi anime….
ugl nisam smislila cijelu radnju jer mi je prvi dio došao iznenada dok sam pokušala popraviti staru priču….
počela sam bez ičega jedino je uz mene bio prvi dio i sad sam vec polako počela krojiti dalje….
mozda nešto i ispadne od ovoga….

ovim putem se želim zahvaliti:
Dori što mi je napravila prvi dizajn izlagajući se opasnosti da je tata ne uhvati za računalom….
Samy jer je redovito morim da mi neš pomogne oko bloga što ona super uradi iako smatram da je vec počela šiziti….
Niki jer toliko hvali moj nepoznati talent pisanja da mi je muka i za svoj govori da ga nema….nix uvelike se varaš….i još dodajem zahvalu na treci dizajn ovog bloga....velika hvala!!!
Manziju jer mi je dao inspiraciju kakvu jos nisam dozivjela….bez tebe ne bi bilo isto...volim te onii-sama :D
grupi Within Temptation bez koje ova priča ne bi bila ista….
i spisateljicama Anne Rice i Stephenie Meyer zbog kojih imam ovaj stil pisanja….


što se tice bloga....
lijepo bih vas zamolila da ne pišete tonu kommentara od jedne rečenice....
nece vjerovati ali iritira....
radije sve lijepo stavite u jedan pregledan komentar a ne sve rastrkano u njih 5....
ako vam je u cilju ocrniti priču onda radije ne čitajte....
ovo je moj stil i opis mojih osjećaja pa bih molila da se suzdržite od toga....

hvala na citanju...

Free Site Counter
Free Site Counter


The Cross
Lana Mundrell
Prije živjela u Engleskoj u malom gradiću u sredini i pohađala Haeistings.Preselila sam se u Japan u Tokyo jer je moj otac dobio bolji posao.Napustila sam Haeistings,svoje prijatelje i svog brata te otišla za roditeljima.Upisala sam se na Cross Akademiju na sjeveru Japana koja se uvelike razlikuje od Haeistingsa.Tiha sam,povučena i u svojim mislima.Ponekad se toliko isključim iz ovog svijeta i zatočim u svojim mislima da me je teško vratiti.Jedini koji za sada u tome uspijeva je Tam Drown.Također volim mirna,tamna i svjetlošću svijeća obasjan prostor.More i stijene me vraćaju u život.Moj dolazak na Cross Akademiju mi je uvelike promijenio život.
Image and video hosting by TinyPic


Tam Drown
Prva osoba koju sam upoznala u novoj zemlji.Vratila mi je onaj izgubljeni dio mene iako to još ne zna.Njegova pojava vraća svakoj osobi nešto izgubljeno jer zrači zaraznim optimizmom.Iznimno lijep te se cure lijepe za njega.Prefekt na drugoj godini.Zbog mog dolaska na Cross Akademiju život ce mu se promijeniti.
Image and video hosting by TinyPic


Raven Evangeline Willow
Prva osoba osim Tama s kojom mogu razgovarati.Na mojoj godini.Kao većina učenika na akademiji ističe se svojom ljepotom; visoka, mršava,ruzicaste kose,zgodna,bijede kože,vječno u crnoj i svakoj mogucoj tamnoj boji.Na prvi pogled umišljena jer se tako čini svaka lijepa osoba,ali je odlična kad se bolje upozna zapravo je zabavna,može mnogo pričati,malo prebrzo plane,osjećajna iako to prikriva.Predala je svoje srce jednoj osobi al se boji biti povrijeđena te pokušava naći načina da mu to pokaže.Jedna od osoba koja skriva tajnu akademije.
Image and video hosting by TinyPic


Akatsuki Podolski
Zgodan,prelijep,šarmantan,umišljen,playboy.Ovo je temelj njegovih osobina i u mnogim očima njegov karakter se temelji na ovome.Naravno,ispod te površine skriva se potpuno drugačija osoba.Zapravo je zabavan i ubitačno djetinjast za svoje godine.Jedino zbog čega cure padaju na njega je njegov izgled i strastvene oči.Napomijem da je naporan u nekim situacijama al zna biti od koristi.Iako ga mnoge cure okružuju on se odredio za jednu koja ga nikada niej tako gledala te daje sve od sebe da joj pristupi al na krivi način.Također spada u osobe koja ima tajnu.
Image and video hosting by TinyPic


Maggie Larkins
Image and video hosting by TinyPic


All I Need

Angels