Through the stone to the stars - Angels within me - Blog.hr
23.06.2008.
Through the stone to the stars
Ušli smo u najzadnji kupe koji je bio prazan.Prijalo mi je.U hodniku je bila samo buka,buka,buka.Uši mi nisu naviknute na toliku galamu koju sam tad doživjela.Tišina,moj najbolji suradnik.Ali koliko god meni to smetalo,Tamu je izgleda zbilja odgovaralo.Zastao je gotovo sa svakim učenikom većim od mene(zaključila sam da su Tamovo,moje godište ili čak stariji),zavirio u skoro svaki kupe potežući mene za sobom i predstavljajući me.Nisam ni na koga obraćala pažnju.Nikome nisam zapamtila ime već sam ih sve pogledala staklenim pogledom koji ih je,čini se uvrijedio,ali Tam to nije ni zapazio.Nastavio je po svome.Sve tako do kraja vlaka.Napokon smo sjeli.Nas dvoje.Počeo je pričati.Zaključila sam to po micanju njegovih usana,ali o čemu je pričao,ne znam.Nisam obraćala pažnju.Gledala sam kroz prozor.Prizor je bio predivan.Ta brzina,koja odnosi sa sobom sve i stvara mučninu,godila mi je.Promicanje zgrada me impresioniralo.Tek krajičkom oka uhvatila sam otvaranje vrata kupea.Ušli su neki ljudi.Zašto je takav,nije mi jasno,ali Tam me predstavio ostalima,a ostale meni.Nabacila sam smiješak.Ušlo u jedno uho,kroz drugo izašlo;njihova imena,njihov izgled,njihovo lice,sve je u djeliću sekunde odnijela sa sobom brzina vlaka.Sjeli su s nama.Očito ih je Tam pozvao.Ne zamjeram mu.Trebalo mu je društvo,a ne mrtvo stvorenje poput mene koje ne haje ni za što što pređe preko njegovih usana,kome je tišina najbolji prijatelj,koje mu je samo teret.Pogledala sam ga.Pričao je.Nisam slušala.Ostali su ga pažljivo pratili.Počela sam mu zavidjeti.Riječi su mu glatko tekle preko usana,očima je dočaravao svoju priči,rukama pokazivao pokrete,osmijehom ih očaravao,a izrazom tuge obuzimao.Njihovo zanimanje za njega je bilo čarobno.Ostajali su bez daha od čuđenja ili bi se nasmijali na neku njegovu riječ.Na tome sam mu zavidjela,na sposobnosti očaravanja ljudi.Sjetila sam se kako je tom svojom sposobnošću očarao mene.

Mama:-Ali,dušo,zbilja nije potrebno.
Ja:-Majko,to je moja želja.Molim te,pusti me.
Mama:-Zašto,zašto se želiš ispisati iz Haeistingsa kada možeš tamo bez ikakvih problema nastaviti školovanje u njemu.Već ideš 4 godine,naviknuta si na tu školu,…
Nastavila je dalje.Moja pažnja se sad posvetila mojim mislima.Zvukovi okoline su nestali.Oglušila sam.Biće je i dalje nastavilo.Tišina.Da,tišina u mojim mislima.Moj pravi dom.

Otac:-Draga,pozvani smo na prijem kod mojeg suradnika.Nadam se da si te volje da ideš kao moja pratilja.
Mama:-Naravno.Ali,dragi imamo li mi koristi od toga?
Otac:-To je obična zabava sa samo nekoliko pozvanika,a pozvana je cijela obitelj.Lana?
Tek kad je moje ime izustio pažnja mi se usmjerila na njega.
Ja:-Molim?
Otac:-Pozvani smo na prijem,ali idemo kao obitelj.Nadam se da ti paše.Gospodin ima sina koji pohađa Cross akademiju i mislim da je stariji od tebe godinu dana.Nadao sam se da bi te mogao malo upoznati sa njom.
Ja:-Uredu.
Otac:-To je moja djevojčica.Dakle,draga,prijem je za 5 dana u njihovu domu...
Nestala sam.

Predamnom se pojavila vila koja je počivala na stijeni koju je u dubini more godinama oblikovalo.Kako je bila noć,činilo se sablasno,strahovito.Valovi su to još više dočaravali.Željela sam ostati tu,otići do stijena,sjesti,slušati,i na posljetku…
Mama:-Dušo,treba li ti išta?
Ja:-Sve je uredu.
Došli smo pred ulazna vrata,velika i hrastova.Znala sam da me jedan korak dijeli od blaženog mira u kojem se čuje jedino udarac valova do bučne glazbe,žamora ljudskih glasova i,općenito,svemu što ne volim.Vrata se otvoriše.Ušli smo.Valovi su nestali.Buka.Žamor.Glava mi je pucala.Znala sam da je to to i da se sad moram jedino skoncentrirat da se prilagodim okolini.
Otac:-Ah,Ivan.
Čovjek koji nam je dolazio u susret se nasmije.Očito je to on.Srdačno se rukovao sa mojim ocem.
Ivan:-Zahvaljujem što ste uspjeli doći,Carlel.
Otac:-Molim vas,zadovoljstvo je naše.
Ivan:-Dakle,ovo je vaša obitelj.
Otac:-Da.Ovo je moja žena Aundy i kćer Lana.
Pognuo je glavu u znaku pozdrava te nas odmjeri pogledom.Kao da traži neku grešku na našim bićima.Uzvratila sam mu istom mjerom.Moj pogled ga je očito iznenadio te je svoj skrenuo na mog oca.
Ivan:-Molim vas,dozvolite da vas upoznam sa svojom obitelji.
Krenuo je prema mjestu većeg žamora.Energija mi se crpila svakim povišenim tonom drugog,pogled slabio od svijetla,hod usporavao od sline vibracije koju su proizvodili oni koji su napunili sobu,gubila sam se.Stali smo.
Ivan:-Ovo vam je moja žena Nimrodel i sin Tam.
Patnički sam podigla pogled.Već mi se dovoljno mračilo pred očima.
Šok.
Prva stvar koju sam vidjela bile su zlaćane oči koje su mi iznenada vratili energiju.Počela sam disati.Život mi se vraćao.Nastavila sam gledati u njih.Gubila se u njihovim dubinama hvatajući se za svaki njihov novi odsjaj.Nisam htjela prestati.Nisam imala snage.Previše sam se vezala za njih.
Otac:-Lana,da li je sve uredu?
Tek tad sam pogledala ostatak lica.Trebala sam znati da odsjaj očiju ne nestaje u njima već da se poteže cijelim licem tog bića.Progovorilo je.
Tam:-Nadam se da te nisam nečim povrijedio,ali ako jesam primi moju iskrenu ispriku.
Lana:-Nisi me ničim povrijedio,ali i da jesi isprika nije potrebna jer bi ti bilo oprošteno.
Tam:-Ničime nisam zaslužio takvu pohvalu,ali zahvaljujem.
Nabacila sam prvi smiješak te večeri i on ga je uspjeo izmamiti.Otac je ostao zatečen našim razgovorom i mojom sposobnošću govora u društvu.
Tam:-Vidim da ti ne paše ova gužva,pa bih te izveo do stijena.
Samo jedan pogled u te oči me je očarao.
Ja:-Naravno.
Odmah sam znala da smo na neki način povezani.Znala sam da mi je prijatelj.Otvorio je vrata i ušli smo u noć.Valovi.

Tam:-Lana,hoćemo li?
Misli su nestale.Ponovno sam se našla u dubini tih očiju.Uspjela sam se izvući iz njih.Kupe je bio prazan.Ponovno smo samo nas dvoje.
Tam:-Stigli smo.Hah,ludice,nisi se ni presvukla.Nema veze.Hajde,već su skoro svi otišli.
Ustala sam se bez riječi još donekle zatočena u svojim mislima.
Tam:-Izvoli.Da ne zaboraviš.
Dobacio mi je torbu.
Ja:-Hvala.Mislim da bih teško preživjela njezin gubitak.
Tam:-Ubuduće pazi jer neću uvijek biti tu.
Ja:-A znam da ću je kad-tad zaboraviti.Plavuša u duši.
Nasmijao se.Krenuli smo.
Tam:-Hajde,požuri.I nemoj pasti iz vlaka.
Izgovoreno kada sam već tresnula.Tur mi je pucao od boli.Glasan smijeh je to popratio.
Tam:-A,čovječe,ako postoji netko smotaniji od tebe volio bih ga upoznati.
Ja:-Kad ga upoznaš,prenesi mu moje pozdrave.A sad mi pomozi da se ustanem.
Tek kad me je podigao osjetila sam nešto mokro pod jaknom.Jasno.Pala sam na snijeg.Nisam ga ni primijetila tijekom putovanja.Ni pahuljice koje su udarale od prozor dok smo putovali.Ni bijelu okolinu,ni tamne oblake.Ništa.Gledala sam,ali nisam vidjela.Oči su varka.

Image and video hosting by TinyPic

21:22 - Komentiraj ( 6 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

0

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Intro
Dođi,sanjaru,dođi.Uskoro ćeš svjedočiti stvarima koje samo spavači i vračevi vide.Popni se na vjetar i pusti da te nosi-da,brz je to i strašan plemeniti jahaći konj,ali čekaju nas milje i milje puta,a noć je kratka.
Tad Williams;Sjenovita međa,1. dio


--------------------------------------

Radnja priče se događa u Japanu….(koji pocetak xD)
nemojte mi zamjeriti al mi je ta država zakon....
sviđa mi se njezina povijest o kojoj ne znam mnogo ali me opet na neki svoj način privlači….
također razlog zašto sam je uzela je moja sklonost prema anime-u….
čak su mi i likovi anime….
ugl nisam smislila cijelu radnju jer mi je prvi dio došao iznenada dok sam pokušala popraviti staru priču….
počela sam bez ičega jedino je uz mene bio prvi dio i sad sam vec polako počela krojiti dalje….
mozda nešto i ispadne od ovoga….

ovim putem se želim zahvaliti:
Dori što mi je napravila prvi dizajn izlagajući se opasnosti da je tata ne uhvati za računalom….
Samy jer je redovito morim da mi neš pomogne oko bloga što ona super uradi iako smatram da je vec počela šiziti….
Niki jer toliko hvali moj nepoznati talent pisanja da mi je muka i za svoj govori da ga nema….nix uvelike se varaš….i još dodajem zahvalu na treci dizajn ovog bloga....velika hvala!!!
Manziju jer mi je dao inspiraciju kakvu jos nisam dozivjela….bez tebe ne bi bilo isto...volim te onii-sama :D
grupi Within Temptation bez koje ova priča ne bi bila ista….
i spisateljicama Anne Rice i Stephenie Meyer zbog kojih imam ovaj stil pisanja….


što se tice bloga....
lijepo bih vas zamolila da ne pišete tonu kommentara od jedne rečenice....
nece vjerovati ali iritira....
radije sve lijepo stavite u jedan pregledan komentar a ne sve rastrkano u njih 5....
ako vam je u cilju ocrniti priču onda radije ne čitajte....
ovo je moj stil i opis mojih osjećaja pa bih molila da se suzdržite od toga....

hvala na citanju...

Free Site Counter
Free Site Counter


The Cross
Lana Mundrell
Prije živjela u Engleskoj u malom gradiću u sredini i pohađala Haeistings.Preselila sam se u Japan u Tokyo jer je moj otac dobio bolji posao.Napustila sam Haeistings,svoje prijatelje i svog brata te otišla za roditeljima.Upisala sam se na Cross Akademiju na sjeveru Japana koja se uvelike razlikuje od Haeistingsa.Tiha sam,povučena i u svojim mislima.Ponekad se toliko isključim iz ovog svijeta i zatočim u svojim mislima da me je teško vratiti.Jedini koji za sada u tome uspijeva je Tam Drown.Također volim mirna,tamna i svjetlošću svijeća obasjan prostor.More i stijene me vraćaju u život.Moj dolazak na Cross Akademiju mi je uvelike promijenio život.
Image and video hosting by TinyPic


Tam Drown
Prva osoba koju sam upoznala u novoj zemlji.Vratila mi je onaj izgubljeni dio mene iako to još ne zna.Njegova pojava vraća svakoj osobi nešto izgubljeno jer zrači zaraznim optimizmom.Iznimno lijep te se cure lijepe za njega.Prefekt na drugoj godini.Zbog mog dolaska na Cross Akademiju život ce mu se promijeniti.
Image and video hosting by TinyPic


Raven Evangeline Willow
Prva osoba osim Tama s kojom mogu razgovarati.Na mojoj godini.Kao većina učenika na akademiji ističe se svojom ljepotom; visoka, mršava,ruzicaste kose,zgodna,bijede kože,vječno u crnoj i svakoj mogucoj tamnoj boji.Na prvi pogled umišljena jer se tako čini svaka lijepa osoba,ali je odlična kad se bolje upozna zapravo je zabavna,može mnogo pričati,malo prebrzo plane,osjećajna iako to prikriva.Predala je svoje srce jednoj osobi al se boji biti povrijeđena te pokušava naći načina da mu to pokaže.Jedna od osoba koja skriva tajnu akademije.
Image and video hosting by TinyPic


Akatsuki Podolski
Zgodan,prelijep,šarmantan,umišljen,playboy.Ovo je temelj njegovih osobina i u mnogim očima njegov karakter se temelji na ovome.Naravno,ispod te površine skriva se potpuno drugačija osoba.Zapravo je zabavan i ubitačno djetinjast za svoje godine.Jedino zbog čega cure padaju na njega je njegov izgled i strastvene oči.Napomijem da je naporan u nekim situacijama al zna biti od koristi.Iako ga mnoge cure okružuju on se odredio za jednu koja ga nikada niej tako gledala te daje sve od sebe da joj pristupi al na krivi način.Također spada u osobe koja ima tajnu.
Image and video hosting by TinyPic


Maggie Larkins
Image and video hosting by TinyPic


All I Need

Angels